.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سخنرانی سید حسن خمینی در مراسم 14 خرداد

فرمانده قرارگاه شهيد فهميده ستاد ارتحال حضرت امام گفت: كميته امنيت؛ برگزاري مراسم را از مرزها تا حرم مطهر رصد مي‌كند.

به گزارش شمال نیوز به نقل ازايلنا سردار علي فضلي صبح امروز در نشست خبري كه به منظور تشريح برنامه‌هاي سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) برگزار شدگفت: عليرغم اينكه برخي اقدامات با تاخير آغاز شده است اما به دليل عشق‌ورزي همه دست اندركاران به حضرت امام (ره) همه هماهنگي‌ها با سرعت پيش رفته و اين همايش الهي و سياسي كه توام با برپايي نماز جمعه در حرم امام (ره) به امامت نايب امام زمان عج همراه شده است با شكوهتر از هر سال برگزار مي‌شود.

وي ادامه داد: در همه زمينه‌ها و حوزه‌هاي مختلف از جمله اسكان، تغذيه، امور فرهنگي، ميهمانان خارجي و امنيت مراسم كميته‌هاي زيربط اعلام آمادگي كرده اند.

فرمانده قرارگاه شهيد فهميده ستاد ارتحال حضرت امام(ره) با بيان اينكه تاكنون بيش از 5 ميليون نفر براي حضور در مراسم امسال ثبت‌نام واعلام آمادگي كرده‌اند؛ اضافه كرد: به دليل محدوديت‌ها در حوزه حمل‌ونقل و اسكان زائرين در فضاي جغرافيايي موجود برگزاري مراسم دو ميليون نفري برنامه‌ريزي شده كه به تاييد ستاد مركزي رحلت امام (ره) نيز رسيده است.

وي ادامه داد: 736 هزار زائر از 29 استان كشور و يك ميليون و دويست و شصت و چهار هزار نفر از تهران بزرگ در اين برنامه حضور خواهند يافت.

سردار فضلي با بيا ن اينكه تامين امنيت كامل اين مراسم به طور جامع برنامه‌ريزي شده است اظهار داشت: كميته امنيت؛ برگزاري مراسم را از مرزها تا قلب مراسم در حرم مطهر امام رصد مي‌كند.

وي اضافه كرد: مهمانان خارجي با همكاري وزارت خارجه، وزارت اطلاعات، نيروي انتظامي. سپاه و بسيج براي حضور در مراسم همراهي و هدايت مي‌شوند.

فرمانده قرارگاه شهيد فهميده با بيان اينكه مراسم امسال با برگزاري نماز جمعه توام است اظهارداشت: مراسم امسال به قدري ديرتر از سال‌هاي گذشته يعني از حدود ساعت 10.30 و 11 صبح آغازمي شود. انتهاي مراسم نيز پس از نماز جمعه خواهد بود.

وي از زائرين درخواست كرد از آوردن اشياء اضافي از جمله تلفن همراه به دليل مشكلات جمع آوري و ثبت و ضبط؛ خودداري كنند و حداقل از فاصله 6 كيلومتري حرم مطهر به صورت پياده و راهپيمايي به مراسم ملحق شوند تا ترافيك ايجاد نشود و افراد پير و كهنسال بتوانند با وسايل نقليه حضور يابند.

سردار فضلي خبر داد: طبق آخرين برنامه‌ريزي‌ها رئيس جمهور و حجت‌الاسلام سيد حسن خميني نيز از سخنرانان مراسم 14 خرداد خواهند بود.

وي در پايان در خصوص حضور خبرنگاران و رسانه‌ها نيز با بيان اينكه عذر خاصي در اين زمينه وجود ندارد گفت: قرارگاه شهيد فهميده و ستاد مركزي ارتحال حضرت امام كارت تردد مشتركي را براي خبرنگاران صادر خواهند كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.052 seconds.